Promocje
RED RAIN PREMIUM - kawa ziarnista 1kg (Portos Coffee)
RED RAIN PREMIUM - kawa ziarnista 1kg (Portos Coffee)
87,95 zł 70,00 zł
szt.
Zaloguj się
Sonda
Co zmienił byś w naszym sklepie ?
Gwarancja

Ekspres jest naprawiany wyłącznie przez autoryzowany serwis w Polsce. Dzięki temu dostawa zajmuje pojedyncze dni, a naprawa następuje w ciągu około 14 dni roboczych. Klient nie musi czekać miesiącami na dostawę części zza granicy lub przesyłanie tam całego ekspresu tylko po to, żeby się dowiedzieć, że serwis uznał go za winnego uszkodzenia. Nasza diagnoza jest natychmiastowa. Klient dostaje informację o diagnozie w ciągu okresu od doby do kilku dni i dzięki temu nawet jeśli ekspres jest uszkodzony z jego winy, dowiaduje się o tym zanim naprawa zostanie rozpoczęta i akceptuje koszt lub otrzymuje z powrotem zdiagnozowany ekspres.

Sprzęty klasyfikowane jako profesjonalnie z zastosowaniem do biura podlegają gwarancji 12 miesięcznej, natomiast sprzęty klasyfikowane jako domowe i kupione przez osobę prywatną podlegają gwarancji 24 miesięcznej.

Ważne

Wraz z ekspresem otrzymali Państwo skróconą instrukcję użytkowania i eksploatacji urządzenia. Niezależnie po przesłaniu zapotrzebowania na adres mailowy cafesklep@portoscoffee.pl zostanie do Państwa wysłana rozszerzona instrukcja obsługi i konserwacji urządzenia. Zachęcamy do dokładnego zapoznania się z nią.

Zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania urządzenia, przez czas trwania gwarancji. W przypadku konieczności dostarczenia urządzenia do serwisu jest ono najlepszym zabezpieczeniem. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu do i z serwisu.

Przy dostarczaniu urządzenia do serwisu prosimy pamiętać o dołączeniu oryginał karty gwarancyjnej i kopii dowodu zakupu.

Pozostałe warunki gwarancji

1. Gwarantem jest firma PORTOS COFFEE Sp. z o.o. ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa.

2. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest udzielona Nabywcy na okres dwunastu miesięcy od daty zakupu urządzenia.

3. Gwarancja jest ważna z dowodem zakupu i dotyczy wyłącznie urządzenia wymienionego w niniejszej karcie gwarancyjnej.

4. Usterki techniczne stwierdzone w okresie gwarancji, powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym urządzeniu, będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym*niż czternaście dni roboczych, licząc od dnia przyjęcie urządzenia do naprawy. Jednocześnie PORTOS COFFEE dołoży wszelkich starań aby skrócić czas naprawy i dokonać go w niezbędnym do jej prawidłowego wykonania i przetestowania urządzenia czasie.

5. Zobowiązania gwarancyjne nie obejmują czynności, które zgodnie z instrukcją obsługi Nabywca powinien przeprowadzić we własnym zakresie.

6. Świadczenie gwarancyjne nie obejmuje szkód lub wad, które wynikają z nieprzestrzegania instrukcji obsługi lub napraw czy innych czynności dokonywanych przez osoby nieposiadające autoryzacji i uprawnień niezbędnych do dokonywania tych czynności.

Jeżeli nie są przestrzegane zalecenia instrukcji obsługi i konserwacji producenta urządzenia lub jeżeli są stosowane inne tabletki do czyszczenia i usuwania kamienia, które nie są zgodne z oryginalną specyfikacją lub stosowana jest kawa nie spełniająca wymogów (aromatyzowana, olejowana) wówczas również nie obowiązuje jakakolwiek gwarancja.

Części podlegające zużyciu (na przykład uszczelki, tarcze mielące, zawory) również nie podlegają gwarancji, np. w związku z uszkodzeniem spowodowanym przez ciała obce w młynku (jak kamienie, elementy drewniane, spinacze).

7. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

8. Instrukcje obsługi sprzedawanych produktów można pobrać z zakładki sklepu CafeSklep pod linkiem: http://www.cafesklep.pl/pl/n/55

Serwis PORTOS COFFEE Sp. z o.o.ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa Infolinia: 22-750-96-26 cafesklep@portoscoffee.pl

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl